Elke dag één wijntje, biertje of borreltje zou goed zijn voor het lijf en hartaanvallen voorkomen, wordt wel gezegd. Maar het is nooit goed, uitputtend onderzocht. Het Amerikaanse National Institutes of Health trekt daarom $100 miljoen uit voor een echt gedegen onderzoek.
Sterke drank-makers Diageo en Pernod Ricard, evenals bierbrouwers AB Inbev, Carlsberg en Heineken zullen het Amerikaanse bureau voor zo’n $67,7 miljoen sponsoren voor hun onderzoek.
Lees verder op de website van STAP.
Tags:
Consumptie
Deel dit artikel
Geen kopteksten gevonden voor in de inhoudsopgave
Neem contact met ons op en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de gedistilleerde dranken sector. Van nieuwe wetgeving tot branche-innovaties – wij informeren je graag!
SpiritsNL
Contact
2516 AH Den Haag
IBAN: NL34ABNA0622643142
KvK: 34167199
BTW: NL81.03.11.756.B.01